1. sklop etičnih smernic VKO: Etična odgovornost do strank
27. Sep 2021
27. Sep 2021
Etične smernice določajo bistvene elemente ter želene cilje etičnega vedenja in na tak način spodbujajo strokovni in etični razvoj izvajalcev VKO.

Etične smernice VKO sestavlja 5 sklopov smernic. Prvi sklop je najbolj obširen, saj zajema 12 izjemno pomembnih smernic, ki govorijo o odnosu med stranko in svetovancem:
Večina teh smernic je bilo vsebovanih tudi v prejšnjih Etičnih standardih, npr. celovita obravnava strank, spoštovanje strankinega dostojanstva in vrednot, zaupnost storitev, storitve prilagojene posamezni stranki, enakopravnost za vse skupine strank. Določene smernice pa so dodane oziroma se zaradi današnjih razmer bolj poudarjajo:
Tako kot naše stranke nagovarjamo h kakovostni samooceni, je že hiter pregled čez predstavljene etične smernice lahko dobra priložnost tudi za samooceno našega dela na področju karierne orientacije 😉. Kako bi pa vi ocenili vašo odgovornost do strank?
Preberite več o etičnih smernicah VKO v brošuri >>
Delite s prijatelji
E-mail: vko@ess.gov.si

Usposabljanje “Smelo svetovanje za svetovalce” iz programa Dare to Lead




